reklama

Notorik

Opäť jeden z mojich piesňových textíkov. Hlavná postava je čisto fiktívna a akákoľvek podobnosť je čisto náhodná. Pesničku si môžete vypočuť na http://bandzone.cz/pakaren Pekný večer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Bohdan Haluz Mezei
Bohdan Haluz Mezei (zdroj: Karikaturista Jaroslav Slabej)


C F C G

1. Utriem slinu s vanúša a sťažkosťami vstávam

C F C G C

Nejak mi to nevychádza a hneď zase padám.

Toľko chlastu nezvláda moje už prepité telo,

ale dnes si opäť sadnem za pohárik smelo.

2. Včera ťažký večer končil po dvadsiatom fernete,

všetci spali a ja besný, „Chlapi veď sa preberte!“.

Dajte so mnou ešte jeden kým mi to tak píše

a javidím celkom jasne, celý svet sa kníše.

Ami F G Ami

R: Opice mi trápia zmysli každé nové ráno,

Ami F G Ami

Barmanka sa pýta Ešte? vravim jasné Áno!

Ami F G F E

Ludia mnou hneď pohrdájú vraj som hnusný notorik

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ami F G F E

Že vraj chlastám, slopem,pijem jak ten známy politik.

3. Ja sa nikdy nepoučím idem dneska zase

Budem na šrot ako doga v plnej svojej kráse

Pohárik za pohárikom hneď do seba lejem

A na trápnych abstinentoch s chuti sa zasmejem

4. Oči opäť žmúrím do tmy, kde sa krčma podela?

v poldecáku liehovina pohľadom ma objíma.

Všetci ma už poznajú veď som predsa stáli hosť

pijem v noci, pijem cez deň ale nemám nikdy dosť

R:

A: Po všetkých tých rokoch pitia stala sa mi smola

doktori si myslia svoje, Pezinok ma volá.

Mozog to už nevykryl, umreli mi bunky

s kazajkou a v umývadle hľadám morské vlnky

Bohdan Mezei

Bohdan Mezei

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf, pesničkár, poet. Kreatívna duša,ktorá si rada obúva túlavé topánky.Narodilsa29.11.1990vBanskej Bystrici. Rodičia ho od malička viedli k láske k prírode. Tento vzťah je v ňom hlboko zakorenený najmä vďaka Kamarátom z Hadieho Údolia, s ktorými strávil tulácke detstvo a s ktorými trávi čas do dnes. Popri škole a aktivitáchrôzneho druhu (turistika,historický šerm, šport) sa v ňom postupne vyprofilovala láska k fotoaparátu, ku gitare, k peru a papieru. Jeho doterajšia literárna tvorba je zatiaľ zhmotnená v dvoch zošitových zbierkach básní: -Tiene sveta a iskričky nádejí (2009)-Pohľad do krajiny Nazmarotu(2011)Pomocou nich sa zoznámil s poéziou ako žánrom a získal cenné skúsenosti, ktoré by chcel využiť pri vydaní oficiálnej debutovej zbierky básní v knižnej podobe. Dnes ho máme možnosť často vidieť práve na literárnych podujatiach v Banskej Bystrici, kde zvykne svojimi piesňami obohatiť literárny program. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSpevník

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu