reklama

Ále chúja

Piesňový text na motív Leonarda Cohena. "Ále chúju" si môžete vypočuť aj na http://bandzone.cz/pakaren

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

G Emi

1. Nádherný smrádek - domov môj
G Emi

ja s láskou som vždy voňal hnoj
C D G D

ale každý na mňa hľadel ako rúra
G C D

Všetci mi vraveli: Umy sa ach
Emi C D

veď kto má vydržať ten tvoj pach
D H Emi

tak im všetkým vravím: “Ále chúja”

C Emi C G D G
R: Ále chúja, ále,,,,

2. Pod zemou som si slastne žil
z mestskej stoky víno pil
no teraz mi každý mydlo núka
nechcem ja žiaden ovocný sad
pochopte veď ja to mám rád
tak im všetkým vravím: “Ále chúja”

R:
R:

Bohdan Mezei

Bohdan Mezei

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf, pesničkár, poet. Kreatívna duša,ktorá si rada obúva túlavé topánky.Narodilsa29.11.1990vBanskej Bystrici. Rodičia ho od malička viedli k láske k prírode. Tento vzťah je v ňom hlboko zakorenený najmä vďaka Kamarátom z Hadieho Údolia, s ktorými strávil tulácke detstvo a s ktorými trávi čas do dnes. Popri škole a aktivitáchrôzneho druhu (turistika,historický šerm, šport) sa v ňom postupne vyprofilovala láska k fotoaparátu, ku gitare, k peru a papieru. Jeho doterajšia literárna tvorba je zatiaľ zhmotnená v dvoch zošitových zbierkach básní: -Tiene sveta a iskričky nádejí (2009)-Pohľad do krajiny Nazmarotu(2011)Pomocou nich sa zoznámil s poéziou ako žánrom a získal cenné skúsenosti, ktoré by chcel využiť pri vydaní oficiálnej debutovej zbierky básní v knižnej podobe. Dnes ho máme možnosť často vidieť práve na literárnych podujatiach v Banskej Bystrici, kde zvykne svojimi piesňami obohatiť literárny program. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSpevník

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu